Kevään 2022 yo-kirjoituksiin ilmoittautuminen

LUKIOLAISET

• Ilmoittautumisaika: 9.11.-29.11.
  • Lue huolella läpi YTL:n tiedote kevään 2022 ylioppilaskokelaille: TIEDOTE KOKELAILLE
  • YO-infot pidetään to 11.11. klo 11.30-12.00 AUD (ensimmäistä kertaa yo-tutkintoon osallistuvat) ja pe 12.11. klo 11.30-12.00 AUD+LUE (aiemmin kirjoittaneet)
  • Ilmoittautumislomake täytetään Wilmassa (Lomakkeet –> Ilmoittautuminen ylioppilastutkintoon)
  • Opinto-ohjaaja tarkistaa ilmoittautumisesi ja on yhteydessä, mikäli siellä on virheitä
  • Saat tarkistuksen jälkeen vahvistusviestin sähköpostiisi
  • Jos Wilma-tunnuksesi eivät toimi, ota yhteyttä Suvi Haloseen  (puh. 044 4164763,  suvi.halonen@edu.lahti.fi)

LUKION ULKOPUOLISET

• Ilmoittautumisaika: 9.11.-29.11.
  • Lue huolella läpi YTL:n tiedote syksyn 2022 ylioppilaskokelaille: TIEDOTE KOKELAILLE
  • Tiirismaan lukion YO-kirjoitukset järjestetään keväällä 2022 tulevan uuden Lahden lukio Gaudian tiloissa (Terijoenkatu 7).
  • Ilmoittautuminen tehdään sähköisesti oheisen lomakkeen kautta: ILMOITTAUTUMINEN YLIOPPILASTUTKINTOON
  • Kun ilmoittautuminen on tarkistettu ja kirjattu, saat sähköpostiisi vahvistusviestin. Jos huomaat virheitä, ota yhteyttä kansliaan
    • Koulusihteeri/kanslia Tarja Sarajärvi, puh. 044 4162 847, tarja.sarajarvi@lahti.fi
  • YO-kokeista sinulle tulee lasku kirjepostissa osoitteeseen, jonka annoit ilmoittautumislomakkeella. Huomaa, laskun lähettäjänä on Lahden kaupunki, Sivistyksen palvelualue, ei Tiirismaan lukio. Tarkkaile postiasi, ettei lasku jää huomaamatta. Ota yhteyttä kansliaan, mikäli laskua ei tule, se on kadonnut tai sisältää virheitä. Maksamattomasta laskusta tulee maksumuistutus.