Syksyn 2020 ylioppilastutkintoon ilmoittautuminen

LUKIOLAISET

• Ilmoittautumisaika 27.4.-22.5.2020
  • Lue huolella läpi YTL:n tiedote syksyn 2020 ylioppilaskokelaille: tiedote.
  • Wilmaan on lähetetty viestinä tarkemmat ohjeet
  • Ilmoittautumislomake täytetään Wilmassa (Lomakkeet –> Ilmoittautuminen ylioppilastutkintoon)
  • Kun olet täyttänyt ilmoittautumislomakkeen, laita omalle opollesi Wilmaviesti
  • Jos Wilmatunnuksesi eivät toimi, ota yhteyttä Suvi Haloseen  (puh. 044 4164763,  suvi.halonen@edu.lahti.fi)

LUKION ULKOPUOLISET

• Ilmoittautumisaika: 27.4.-28.5.2020
  • Lue huolella läpi YTL:n tiedote syksyn 2020 ylioppilaskokelaille: tiedote.
  • Tiirismaan lukion YO-kirjoitukset järjestetään syksyllä 2020 Metsäkankaan koulun salissa. Siellä ei ole mahdollista järjestää kirjoituksiin erillistilaa. Jos tarvitset kirjoituksissasi erillistilaa, ota yhteyttä muuhun lukioon.
  • Ilmoittautuminen tehdään sähköisesti oheisen lomakkeen kautta: Ilmoittautuminen päättynyt.
  • Kun ilmoittautuminen on tarkistettu ja kirjattu, saat sähköpostiisi vahvistusviestin. Jos huomaat virheitä, ota yhteyttä kansliaan
    • Koulusihteeri/kanslia
      Tarja Sarajärvi
      tarja.sarajarvi@lahti.fi
  • YO-kokeista sinulle tulee kesäkuussa lasku kirjepostissa osoitteeseen, jonka annoit ilmoittautumislomakkeella. Huomaa, laskun lähettäjänä on Lahden kaupunki, Sivistyksen palvelualue, ei Tiirismaan lukio. Tarkkaile postiasi, ettei lasku jää huomaamatta. Ota yhteyttä kansliaan, mikäli laskua ei tule, se on kadonnut tai sisältää virheitä. Maksamattomasta laskusta tulee maksumuistutus.