Ylioppilaskirjoitusten lasku

Tiedoksi

Syksyn yo-kokeiden lasku on tulostunut virheellisesti kahtena erillisenä laskuna. Maksa vain toinen laskuista ja hävitä toinen lasku. Jos toinen laskuista on summaltaan pienempi, niin maksa se. Ylioppilastutkintolautakunta ei peri syksyllä 2020 koekohtaista maksua reaaliaineiden, matematiikan, pitkän vieraan kielen eikä toisen kotimaisen kielen yo-kokeista, jos olet osallistunut näihin kokeisiin jo keväällä 2020. Siksi osalle kokelaista yo-kokeiden maksu on pienempi kuin mitä se muuten olisi. Provincia on lähettänyt vasta kaikille yo-kokeisiin ilmoittautuneille hyvityslaskun virheellisesti tulostuneesta laskusta. Tämä ei aiheuta sinulle mitään toimenpiteitä. Kunhan muistat maksaa toisen yo-kokeiden laskun 7.7. mennessä, niin kaikki on kunnossa. Jos sinulla on kysyttävää yo-koemaksuihin liittyen, niin soita rehtorille p. 050 5391680. Aurinkoista kesää!